مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 21:552023-11-24سياسي

لوح «پایتخت کتاب ایران» به سمنان اعطا شد+ عکس


لوح «پایتخت کتاب ایران» در آیینی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمنان اعطا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، لوح پایتخت کتاب ایران امشب در آیینی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سفر عربستان سعودی در ایران، شماری از مسؤولان کشوری و استانی به سمنان اعطا شد.

در این مراسم، لوح پایتخت کتاب ایران در حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان به فرزند شهید مدافع حرم، محمدحسین حمزه و فرماندار سمنان به نمایندگی از مردم سمنان اهدا شد.

آیین رسمی معرفی سمنان به عنوان پایتخت کتاب ایران با حضور نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، مسؤولان استانی و شهرستانی و نیز جمع کثیری از دوستداران فرهنگ، کتاب و کتاب خوانی در فرهنگسرای کومش سمنان برگزار شد.

فرصتی تاریخی برای مردم فرهنگ دوست سمنان حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این مراسم، با تبریک انتخاب سمنان به عنوان پایتخت کتاب ایران، برنامه ریزی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در کشور را یک ضرورتی مهم دانست.

وی گفت: انتخاب سمنان به عنوان پایتخت کتاب ایران فرصتی تاریخی برای همه مسؤولان فرهنگی و متصدیان و فعالان حوزه کتاب است تا در مسیر توسعه فرهنگ کتاب خوانی گام بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوح «پایتخت کتاب ایران» به سمنان اعطا شد+ عکس

لوح «پایتخت کتاب ایران» به سمنان اعطا شد+ عکس