مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 18:302023-12-19دانش

دانشگاه ها باید با طرح های پژوهشی مشکلات سیستان و بلوچستان حل کنند


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اساتید، مسوولان و دانشجویان باید مشکلات موجود در این استان را با طرح های پژوهشی حل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، کامبیز نرماشیری در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر و اساتید اظهارکرد: هم اکنون 33 هزار دانشجو در دانشگاه های آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند.

وی بیان کرد: برنامه ریزی برای دانشکده های مهارتی به این صورت است که دانشجویان در هفته سه روز در محل های مشخص و تخصصی مشغول بکار و سه روز در کلاس درس و دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

تا این افراد بعد از فارغ التحصیلی به نیروی انسانی مهارتی تبدیل و وارد بازار کار شوند و مهارت های خود را به جامعه منتقل کنند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه استاندار این استان نگاه ویژه ای به دانشجویان و حل مشکلات استان به وسیله دانشگاه دارد گفت: اساتید، مسوولان و دانشجویان باید مشکلات موجود در استان سیستان و بلوچستان را با طرح های پژوهشی حل کنند.

نرماشیری با اشاره به اقداماتی که می توان از سوی دانشجویان در دانشگاه زابل انجام داد، اشاره کرد و افزود: در حال حاضر برای حل مشکل ریزگردها در حوزه سیستان باید از سوی دانشجویان به کمک اسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها باید با طرح های پژوهشی مشکلات سیستان و بلوچستان حل کنند

دانشگاه ها باید با طرح های پژوهشی مشکلات سیستان و بلوچستان حل کنند