مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 09:002023-11-27سياسي

مقابل باندبازی و زیاده خواهی عده ای ایستاده ایم


رویکرد انقلاب کادرسازی است نه باندبازی و ما در همه عرصه ها در مقابل کسانی که به فکر ایجاد باند و گروه برای پیگیری منافع شخصی و جریانی خود بودند ایستاده ایم و مطالبات زیاده خواهانه آن ها را بی نتیجه گذاشته ایم و بعد از این هم خواهیم ایستاد.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: رویکرد انقلاب کادرسازی است نه باندبازی و ما در همه عرصه ها در مقابل کسانی که به فکر ایجاد باند و گروه برای پیگیری منافع شخصی و جریانی خود بودند ایستاده ایم و مطالبات زیاده خواهانه آن ها را بی نتیجه گذاشته ایم و بعد از این هم خواهیم ایستاد.

محمدمهدی اعلایی شب گذشته 5 آذر در نشست صمیمی با احزاب استان قزوین، اظهار کرد: انتخابات به عنوان یکی از کارکردهای اصلی احزاب و حیات آن ها در کشور به حساب می آید، البته باید تلاش شود کارکرد احزاب فقط به انتخابات محدود نشود و در موضوعات مختلف ورود داشته باشند.

وی گفت: احزاب از نقش آفرینان اصلی در انتخابات هستند و به همین دلیل باید برای انتخابات در ساختارهای خود برنامه ریزی کنند، در این زمینه هیأت اجرایی به عنوان مجری و دولت به عنوان پشتیبان و هماهنگ کننده انتخابات است و همه باید در کنار یکدیگر با بهترین شکل ممکن انتخابات را برگزار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابل باندبازی و زیاده خواهی عده ای ایستاده ایم

مقابل باندبازی و زیاده خواهی عده ای ایستاده ایم