مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 10:152023-11-29اقتصادي

افتتاح 2106 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمان


سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان از آماده افتتاح بودن 2106 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن استان کرمان در دهه فجر سال جاری خبر داد.

- ایسنا/کرمان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان از آماده افتتاح بودن 2106 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن استان کرمان در دهه فجر سال جاری خبر داد.

رضا حافظی صبح امروز هشتم آذرماه با اشاره به مصوبات شورای مسکن استان کرمان گفت: 1330 واحد از 2106 واحد در شهرستان سیرجان آماده تحویل شده که این طرح فقط مشکل زیرساخت دارد.

گفتنی است شرکت آب و فاضلاب همکاری خوبی در این حوزه داشته است.

وی ادامه داد: مسکن مهر 240 واحدی بشری و پروژه 88 واحدی بنیاد مسکن در حاجی آباد برای دهه فجر امسال آماده افتتاح هستند و این پروژه مشکل فروش اقساطی دارد که باید با بانک حل شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در ادامه درباره پروژه بلدالامین نیز گفت: پروژه ساخت 4100 واحد مسکونی بلدالامین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با وجود پیگیری ها، سرعت گرفته و فاز یک و دو آن فعال شده است.

وی افزود: طی توافقات انجام شده، ستاد اجرایی در فازهای چهار، پنج و شش این پروژه نیز با قیمت ابلاغ شده نسبت به انتخاب پیمانکار باید اقدام کند تا شاهد گلایه مندی مردم نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2106 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمان

افتتاح 2106 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمان