مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 16:452023-12-20سياسي

سرلشکر صفوی: رژیم صهیونیستی از نظر راهبرد عقلایی دوام و بقاء نخواهد داشت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در دیدار با احمد بن سالم باعمر رییس دانشگاه دفاع ملی سلطنتی عمان گفت: - دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: ما صهیونیست ها را رفتنی می دانیم، رژیم صهیونیستی نمی تواند در این منطقه باقی بماند، من این را از نظر عقلانی می گویم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در دیدار با احمد بن سالم باعمر رییس دانشگاه دفاع ملی سلطنتی عمان گفت: روابط بیش از 50 ساله بین سلطنت نشین عمان و کشورعزیزمان ایران، روابطی محکم، باثبات و بر پایه برادری و حسن همجواری بوده است.

این روابط از دوران سلطان قابوس پایه گذاری شده و در طول 50 سال حکومت ایشان خصوصاً بعد از پیروزی انقلاب اسلامی استمرار داشته و هم اکنون هم عالیجناب میثم بن طارق آل سعید همان مسیر صحیح را با جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی دنبال می کند.

رییس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس با بیان اینکه کشور و ملت دوست و برادرمان عمان از یک فرهنگ و تمدن چندین هزار ساله برخوردار است خاطرنشان کرد: عمان ارتشی خوب و مردمی با فرهنگ و با اخلاق دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر صفوی: رژیم صهیونیستی از نظر راهبرد عقلایی دوام و بقاء نخواهد داشت

سرلشکر صفوی: رژیم صهیونیستی از نظر راهبرد عقلایی دوام و بقاء نخواهد داشت