مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-18سياسي

وحیدی: یکی از مسائل مهم دولت رشد تولید و مهار تورم است


وزیر کشور در حاشیه نشست با استانداران سراسر کشور در جمع خبرنگاران گفت: طبیعتاً یکی از مسائل مهم دولت رشد تولید و مهار تورم است، در این خصوص گزارشی از آخرین وضعیت به تفکیک استان ها بحث و ارائه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور امروز دوشنبه (27 آذرماه) در حاشیه نشست با استانداران سراسر کشور در جمع خبرنگاران، گفت: امروز در این نشست چند موضوع از جمله مباحث فرهنگی، انتخابات و مباحث اقتصادی مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.

وی افزود: در بحث فرهنگی با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، موضوعات فرهنگی و فعال شدن شوراهای فرهنگ عمومی در استان ها و شکل قرارگاهی پیدا کردن آنها مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

وزیر کشور ادامه داد: نقطه نظرات مختلف در این نشست منعکس شد و در واقع در راستای فعال کردن هرچه بیشتر فعالیت های فرهنگی مورد گفت وگو قرار گرفت.

وحیدی در ادامه به مسائل انتخابات اشاره کرد و گفت: در بحث انتخابات مباحث مرتبط با حوزه های انتخابات و بحث مشارکت را داشتیم که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: مسائل اجرایی و کاری انتخابات با حضور استانداران مورد بحث قرار گرفت.

وزیر کشور مسائل اقتصادی را نیز از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست مطرح کرد و بیان کرد: مسائل اقتصادی با حضور معاون اول رییس جمهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: یکی از مسائل مهم دولت رشد تولید و مهار تورم است

وحیدی: یکی از مسائل مهم دولت رشد تولید و مهار تورم است