مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-02اقتصادي

برنامه تامین زمین برای 44 هزار متقاضی مسکن ملی پرند


مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: حدود 31 هزار واحد برای متقاضیان نهضت ملی مسکن پرند در مراحل ساخت است و با توجه به محدودیت زمین برای 44 هزار نفر باقی مانده برنامه هایی شامل الحاق اراضی و شهرک سازی در دستور کار داریم.

- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: حدود 31 هزار واحد برای متقاضیان نهضت ملی مسکن پرند در مراحل ساخت است و با توجه به محدودیت زمین برای 44 هزار نفر باقی مانده برنامه هایی شامل الحاق اراضی و شهرک سازی در دستور کار داریم.

آرش صیادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: حدود 227 هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند ثبت نام کردند که بر اساس شروط چهارگانه 75 هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت زمین هایی که در پرند وجود دارد 31 هزار واحد نهضت ملی مسکن آغاز شد که بیشترین تعداد مسکن ملی در یک شهر محسوب می شود.

عملیات اجرایی این 31 هزار واحد نیز آغاز شده است.

برای مابقی متقاضیان که حدود 44 هزار نفر هستند فعلا امکان تامین زمین وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان این که تمهیداتی را به منظور تامین زمین برای متقاضیان مسکن در پرند در دستور کار قرار داده ایم گفت: سناریوهای مختلفی شامل الحاق اراضی به پرند یا شهرک سازی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه تامین زمین برای 44 هزار متقاضی مسکن ملی پرند

برنامه تامین زمین برای 44 هزار متقاضی مسکن ملی پرند