مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 13:502023-11-26سياسي

ضرورت تشکیل جبهه رسانه انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری


مسؤول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تشکیل جبهه رسانه انقلاب اسلامی در استان، گفت: اگر این جبهه با حضور نیروهای انقلابی و دغدغه مند تشکیل شود و سازمان یافته حرکت کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، احسان ربیعی صبح امروز در نشست فعالان رسانه و فضای مجازی چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته بسیج،گفت: بسیج رسانه در سال جاری برنامه های متعدد و متنوعی را برنامه ریزی کرده که محوری ترین برنامه این سازمان تشکیل جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی است.

مسؤول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم  قوی شدن جبهه رسانه انقلاب اسلامی و حل مشکلات موجود در رسانه، افزود: رسانه در حال حاضر دچار تشدد و تفرقه است اما اگر این جبهه با حضور نیروهای انقلابی و دغدغه مند تشکیل شود و سازمان یافته حرکت کند، قطعا پیروز جنگ رسانه ای است.

ربیعی با توجه به اهمیت جشنواره رسانه ای ابوذر، ادامه داد: سال گذشته 250 اثر به دبیرخانه ارسال شد و در سال جاری با توجه به جنب و جوش اصحاب رسانه تعداد آثار روند افزایشی دارد و مهلت ارسال آثار نیز تا 10 آذرماه تمدید شد و اختتامیه جشنواره نیز 17 بهمن ماه است.

وی در پایان با اشاره به لزوم بهره برداری از ظرفیت های رسانه ای استان، عنوان کرد: با وجود برنامه دشمنان در خصوص جنگ ترکیبی، شناختی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشکیل جبهه رسانه انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری

ضرورت تشکیل جبهه رسانه انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری