مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 07:152023-12-10اقتصادي

1924 واحد دامی آسیب دیده بر اثر زلزله خوی بازسازی شد


رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی گفت: یک هزار و 924 واحد دامی آسیب دیده در زلزله خوی با اهتمام دولت و استانداری بازسازی شده و به مرحله بهره برداری رسیده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی گفت: یک هزار و 924 واحد دامی آسیب دیده در زلزله خوی با اهتمام دولت و استانداری بازسازی شده و به مرحله بهره برداری رسیده است.

خسرو شهبازی، افزود: هزار واحد دامداری در شهریور ماه همزمان با هزار واحد مسکونی در خوی افتتاح شد و 924 واحد نیز در پاییز امسال آماده سازی و به مرحله بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: در جریان زلزله خوی به سه هزار واحد اسیب وارد شده است که 2 هزار و 600 پرونده به بانکها معرفی شدند تا تسهیلات دریافت کنند.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: تاکنون هزار و 259 فقره پرداخت تسهیلات انجام شده و 400 پرونده باقی مانده است که مقرر شده تا از طریق استانداری اقدامات لازم برای ارجاع به دو بانک عامل ازجمله صادرات و ملت انجام شود.

شهبازی ادامه داد: میزان تسهیلات 500 میلیون ریال است که 200 میلیون ریال بلاعوض و 300 میلیون ریال تسهیلات بانکی است.

وی اضافه کرد: علاوه برتسهیلات ارائه شده برای واحد های خسارت دیده از طرف جهاد کشاورزی نیز به ازای هر واحد 100 میلیون ریال کمک بلاعوض واریز شده است که مرحله دوم این پرداختها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1924 واحد دامی آسیب دیده بر اثر زلزله خوی بازسازی شد

1924 واحد دامی آسیب دیده بر اثر زلزله خوی بازسازی شد