مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 10:152023-12-03اقتصادي

کاشت 3 میلیون و 750 هزار نهال در بوشهر


در اجرای طرح پویش کاشت یک میلیارد درخت، تاکنون 3 میلیون و 750 هزار نهال در بوشهر کاشته شده است.

- ایسنا/بوشهر معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: در اجرای طرح پویش کاشت یک میلیارد درخت، تاکنون 3 میلیون و 750 هزار نهال در بوشهر کاشته شده است.

محمد هادی رستمیان در آیین کاشت درخت در استان بوشهر گفت: درختکاری یک حرکت ملی، مذهبی و اجتماعی مهم است که همه ما باید در انجام آن کوشش کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر به همه دستگاه های اجرایی و صنایع مستقر در استان اعلام کرد که در اجرای مسئولیت های اجتماعی، همه تعهدات خود در زمینه کاشت درخت در اجرای طرح مردمی را عملی کنند.

رستمیان از آغاز رسمی کاشت درخت در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در استان بوشهر خبر داد و گفت: تاکنون 3 میلیون و 750 هزار نهال در استان بوشهر کاشته شده است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: بر اساس این طرح، سالانه 250 میلیون اصله نهال در کشور کاشته می شود و در مدت 4 سال به یک میلیارد درخت می رسد.

گرشاسبی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر نیز بیان کرد: برای تحقق طرح مردمی کشت نهال جنگلی نیازمند عزم همگانی است که نمونه آن استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و سایر دستگاه های اجرایی و صنایع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 3 میلیون و 750 هزار نهال در بوشهر

کاشت 3 میلیون و 750 هزار نهال در بوشهر