مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 14:552023-11-23سياسي

تا پایان دولت فیبرنوری به همه شهرها می رسد


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در 400 شهر فیبرنوری به صورت کامل ایجاد شده و تا آخر دولت فیبرنوری به همه شهرها می رسد.

- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در 400 شهر فیبرنوری به صورت کامل ایجاد شده و تا آخر دولت فیبرنوری به همه شهرها می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی زارع پور - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- امروز (پنجشنبه) در دومین رویداد ملی صنعت دانش بنیان با عنوان انقلاب صنعتی چهارم و صنعت شهر هوشمند ، اظهار کرد: وضعیت ایران در بخش فناوری ارتباطات و اطلاعات خوب است و در حالی که خیلی از کشورها از سکوهای خارجی استفاده می کنند، اما ما از سکوهای داخلی بهره می بریم.

زارع پور گفت: اگر قرار است هوشمند سازی رخ دهد باید به اینترنت اشیا و هوشمندسازی زندگی ها و جامعه فکر کنیم؛ باید اطلاعات حسگرها را به خوبی جمع آوری و بتوانیم آن را منتقل کرده و پردازش کنیم.

زیرساخت های اینترنت پرسرعت و با کیفیت و امن فقط در بستر فیبرنوری است، اما آمادگی لازم را برای این کار نداریم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در 400 شهر فیبرنوری به صورت کامل ایجاد شده و تا آخر دولت فیبرنوری را در تمامی شهرهای ایران می بریم.

همچنین 5G فقط در اینترنت پرسرعت امکان پذیر است و در حال ارتقا به سمت نسل پنجم هستیم، هر چند که برخی کشورها به سمت نسل ششم رفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا پایان دولت فیبرنوری به همه شهرها می رسد

تا پایان دولت فیبرنوری به همه شهرها می رسد