مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 12:402023-11-28اقتصادي

افشای برنامه نفتی عربستان برای کشورهای فقیر


یافته های یک تحقیقات نشان داد عربستان سعودی، برنامه سرمایه گذاری جهانی بزرگی را دنبال می کند تا کشورهای در حال توسعه را به نفت و گاز خود، وابسته کند.

- یافته های یک تحقیقات نشان داد عربستان سعودی، برنامه سرمایه گذاری جهانی بزرگی را دنبال می کند تا کشورهای در حال توسعه را به نفت و گاز خود، وابسته کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منتقدان می گویند هدف از طراحی چنین برنامه ای، وابسته کردن کشورها به محصولات مضر عربستان سعودی بوده است.

اطلاعات کمی درباره برنامه پایداری تقاضا برای نفت (ODSP) وجود داشت، اما این تحقیقات، اطلاعات دقیقی را درباره طرح هایی برای افزایش استفاده از خودروها، اتوبوس ها و هواپیماهای با سوخت فسیلی در آفریقا و مناطق دیگر به دست آورد، زیرا کشورهای ثروتمند به طور فزاینده ای به سمت استفاده از انرژی پاک حرکت می کنند.

برنامه پایداری تقاضا برای نفت قصد دارد رشد سفرهای هوایی مافوق صوت را که سه برابر بیشتر از هواپیماهای معمولی، سوخت جت مصرف می کند، سرعت ببخشد و با یک خودروساز برای تولید انبوه یک موتور احتراقی ارزان خودرو شریک شود.

طرح های بیشتر، کشتی های نیروگاهی را که از نفت کوره یا گاز آلاینده برای تامین برق جوامع ساحلی استفاده می کنند، ترویج می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای برنامه نفتی عربستان برای کشورهای فقیر

افشای برنامه نفتی عربستان برای کشورهای فقیر