مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 17:352023-12-11بين الملل

همت بلند مقاومت، افسانه بلامنازع نظامی را به سخره گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی در جمع دانشجویان دانشگاه اراک بیان کرد: همت بلند مقاومت، بلندپروازی های رؤیای آمریکایی را از قهقهه های بدمستانه در افغانستان و عراق به قهقرای شکست های پی درپی در عراق سوریه و لبنان و غزه کشاند و افسانه .

- سعید جلیلی در جمع دانشجویان دانشگاه اراک بیان کرد: ایستادگی در برابر تحریم افسانه ابرقدرت همه کاره اقتصادی را شکست، اما نباید غفلت کنیم که فرصت برای جهش در اقتصاد بیش از اینهاست و عرصه برای ابتکار اقتصادی و حتی آفند علیه تحریم گسترده تر از این حرفاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی در جمع دانشجویان دانشگاه اراک بیان کرد: همت بلند مقاومت، بلندپروازی های رؤیای آمریکایی را از قهقهه های بدمستانه در افغانستان و عراق به قهقرای شکست های پی درپی در عراق سوریه و لبنان و غزه کشاند و افسانه قدرت بلامنازع نظامی را به سخره گرفت.

نماینده رهبر انقلاب در شورایعالی امنیت ملی، با اشاره به پیشرفت های علمی و فناورانه علی رغم تحریم ها، اظهار داشت: از نفوذ به اقطار آسمان ها تا شکافت هسته ذره ها، افسانه فاصله نجومی دست نیافتنی را رسوا کرد و هم ابرقدرت اقتصادی را واداشت به شکست فاحش ابزار تحریم اعتراف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همت بلند مقاومت، افسانه بلامنازع نظامی را به سخره گرفت

همت بلند مقاومت، افسانه بلامنازع نظامی را به سخره گرفت