مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 21:252023-12-11سياسي

ترجمه 110 عنوان کتاب مجمع جهانی اهل بیت(ع) به 20 زبان رونمایی می شود


معاون علمی و فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: 110 عنوان کتاب به بیش از 20 زبان دنیا ترجمه و چاپ شده که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، در 30 آذرماه جاری رونمایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام مهدی فرمانیان امروز در نشستی با اصحاب رسانه با موضوع ارائه گزارش کارنامه پژوهشی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در سالن جلسات خبرگزاری ابنا در قم با تأکید بر اینکه این مجموعه، سازمانی غیردولتی است که با هدف معرفی اسلام، به نشر معارف قرآن و اهل بیت، تقویت وحدت اسلامی و حمایت از پیروان اهل بیت در سراسر جهان می پردازد، گفت: این نهاد مبارک، در سال 1369 با حمایت رهبر انقلاب اسلامی راه اندازی شد.

معاون علمی و فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه این مجمع، از ابتدای تأسیس در عرصه های مختلف، خدمات فراوانی برای پیروان اهل بیت(ع) در سراسر جهان داشته است، گفت: مجمع جهانی اهل بیت، در عرصه های پژوهش، ترجمه، چاپ، نشر و توزیع فعال بوده است و اساساً وظیفه ذاتی و رسالت اصلی اش، بیان صحیح و درست معارف به زبان های مختلف به جهانیان تعریف شده است، تا همه بتوانند با این معارف آشنا شوند.

فرمانیان در ادامه به توضیح برخی فعالیت های پژوهشی مجمع پرداخت و افزود: از سال 1398، همایش بین المللی حضرت ابوطالب(ع) حامی پیامبر اعظم(ص) در مجمع جهانی شروع شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجمه 110 عنوان کتاب مجمع جهانی اهل بیت(ع) به 20 زبان رونمایی می شود

ترجمه 110 عنوان کتاب مجمع جهانی اهل بیت(ع) به 20 زبان رونمایی می شود