مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 08:552023-12-19سياسي

برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سمنان


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آستانه برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان سمنان اظهار کرد: رویدادهای تولید محتوای دیجیتال بسیج فرصتی سازنده برای شناسایی ظرفیت ها و استعدادها و جهت دهی به آنها است.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی در دنیای امروز، افزود: فضای مجازی یک فضای تأثیرگذار در جامعه است و همان طور که اذعان دارید بسیاری از توطئه ها و فتنه های معاندان از طریق فضای مجازی و رسانه ای دنبال می شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان عنوان کرد: فضای مجازی به سلاحی تأثیرگذار در دست دشمنان نظام و انقلاب اسلامی تبدیل شده و روزانه حجم وسیعی از محتوای تولیدشده توسط منافقان و معاندان برای تسخیر اذهان جوانان در این فضای مسموم منتشر می شود که باید با یک برنامه ریزی مناسب برای تولید محتوای بصیرتی جهت مقابله با هجوم تبلیغاتی دشمنان اقدام کرد.

شوقانی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در بحث فضای مجازی بیان کرد: بسیج در همه میدان ها تأثیرگذار و پیشرو بوده است و در بخش فضای مجازی نیز با ایجاد این قبیل رویدادها قطعاً در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سمنان

برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سمنان