مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:062023-12-03اجتماعي

صیادان هرمزگانی مدرسه برای دانش آموزان نابینا می سازند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیرکل شیلات هرمزگان از برگزاری نشست با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استثنایی استان، معاون صیدو بنادرماهیگیری شیلات هرمزگان ، معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان، نماینده اداره کل نوسازی مدارس و جمعی از مسئولین و بهره برداران شیلاتی در سالن جلسات اداره کل شیلات هرمزگان خبرداد.

 مسعود بارانی با اشاره به مشارکت جامعه صیادی استان در ساخت مدرسه برای دانش آموزان استثنایی گفت: بدون شک با توجه به اهمیت عزیزان استثنایی برای جامعه و در باب مسئولیت های اجتماعی جامعه شیلاتی استان از هیچ حمایتی برای عزیزان استثنایی دریغ نمی کند.

وی با اشاره به اهمیت و ویژگی های توان بخشی تعلیم و تربیت کودکان و دانش آموزان استثنایی تصریح کرد:امید داریم با توجه به اهمیت عزیزان استثنایی بتوانیم به مسئولیت های اجتماعی و در حد توان به آنها کمک کنیم.

مدیرکل شیلات هرمزگان، هدف ازورود جامعه شیلاتی استان به حمایت از عزیزان استثنایی را فراگیرسازی و تـوسعه آمـوزش بـرای همه و بـه رسمیت شناختن حقوق دانش آموزان معلول برای برخورداری از فرصت های آموزشی برابر با سایر کودکان در نظام آموزش همگانی خواند.

مسعود بارانی با بیان اینکه دانش آموزان استثنایی قابلیت های فردی و نقش موثری می توانند در جامعه ایفا کنند، گفت : سرمایه گذاری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیادان هرمزگانی مدرسه برای دانش آموزان نابینا می سازند

صیادان هرمزگانی مدرسه برای دانش آموزان نابینا می سازند