مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 19:002023-11-25سياسي

بسیجیان مجاهدان خستگی ناپذیر


سخنگوی فراجا در یادداشتی بسیجیان را غیرتمندانی دانست که در تمام عرصه های اقدام و عمل همبستگی اجتماعی، مجاهدان خستگی ناپذیری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه انتظامی خبرگزاری فارس،سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا در ادامه یادداشت ضمن تبریک هفته بسیج، آورده است: بی شک این نهاد به دنبال ارتقاء سطوح مختلف امنیت اجتماعی در کشور است و فراموش نمی کنیم که آنها هیچگاه از دفاع و تمامیت ارضی و استقلال کشور و مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی دست برنداشته اند.

 منتظرالمهدی گفت: بسیجیان، عزت مدارانی هستند که خالصانه جان بر کف می نهند و با دستان پرتوانشان در پی ترمیم نواقص و ویرانی ها هستند؛ صفات عالیه ای دارند بس خالص؛ پرتوان و پر انرژی، پویا و خلاق، پایمرد و خستگی ناپذیر و کتاب سبز ایمان را سرلوحه رفتار خویش قرار داده اند.

سخنگوی فراجا ادامه داد: بی شک آنها قدرتشان را از نور و گرمای وحدت بخشِ ایمان می گیرند و برای پاسداشت فضیلت های اصلی انقلاب ایستاده اند؛ همه زمان ها و مکان ها برایشان، جبهه و کربلا است؛ خود را سپر کرده اند در مقابل سبوعیت و شناعت دنیای استکبار.

وی افرود: همه ایران وامدارِ اراده، تلاش های بی ریا و جانبازیِ بسیج است که رمز ماندگاری را در بی رنگی و نگاهداشتِ ارزش ها و آرمان های انقلاب می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان مجاهدان خستگی ناپذیر

بسیجیان مجاهدان خستگی ناپذیر