مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 11:352023-11-23حوادث

پلیس فتا صفحه اینستاگرامر هتاک به مقام مادر را مسدود کرد


رییس پلیس فتای تهران بزرگ از بسته شدن صفحه اینستاگرامی که گرداننده آن اقدام به انتشار کلیپ ها و محتواهای توهین آمیز به مقام مادر کرده بود، خبر داد.

- رییس پلیس فتای تهران بزرگ از بسته شدن صفحه اینستاگرامی که گرداننده آن اقدام به انتشار کلیپ ها و محتواهای توهین آمیز به مقام مادر کرده بود، خبر داد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی در گفت وگو با ایسنا در تشریح جزییات این خبر گفت: یکی از بسترهای وقوع جرم و انتشار مطالب و محتوای مغایر با قانون، فضای اینستاگرام است و پلیس نیز در این فضا حضور داشته و با هرگونه قانونی شکنی و کودک آزاری برخورد می کند.

وی با اشاره به سوءاستفاده از کودکان برای درآمدزایی در اینستاگرام گفت: سال گذشته نیز ویدیویی از یک کودک در فضای مجازی منتشر شد که با عنوان من و ملکه هایم واکنش منفی افکار عمومی را در پی داشت، در این ویدیو این کودک اظهارات سخیفی را درباره ارتباط با زنان و .

مطرح کرده بود که در همان زمان کارشناسان پلیس فتا نسبت به شناسایی این فرد اقدام کرده و متوجه شد که گرداننده این صفحه پدر این پسربچه است و قصد دارد تا از این طریق دنبال کننده صفحه خود را افزایش داده و با انتشار تبلیغ کسب درآمد کند.

رییس پلیس فتا با بیان اینکه در میان واژه ها کم تر واژه ای را می یابیم که زیباتر مقدس تر و عمیق تر از واژه مادر باشد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس فتا صفحه اینستاگرامر هتاک به مقام مادر را مسدود کرد

پلیس فتا صفحه اینستاگرامر هتاک به مقام مادر را مسدود کرد