مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 10:152023-12-07فرهنگي

رشته حیات امیر تتلو در دستان سحر قریشی؟!


شماری از اتهاماتی که در جریان کمپین تتلو از سوی قربانیان و مطلعین از جمله شخص قریشی مطرح شد، اگر در ایران با حضور شاهدین و قربانیان رسیدگی شود، - پس از آنکه امیرحسین مقصودلو خواننده بدنام بازداشت شد، این پرسش پیش آمد که آیا سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون به کمپین خود برای رساندن تتلو به سزای اعمالش ادامه خواهد داد یا تحرکاتش علیه دوست سابقش را متوقف خواهد کرد و احتمال طرح اتهامات سنگین علیه تتلو در ایران را کاهش خواهد داد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ امیرحسین مقصودلو مشهور به امیر تتلو خواننده بدنام زیرزمینی پس از بازداشت در ترکیه، صبح روز چهارشنبه 15 آذر 1401 از طریق مرز بازرگان به پلیس ایران تحویل داده شد و فرآیند رسیدگی به اتهامات و مطالبات شاکیانش آغاز شد؛ فرآیندی که احتمالاً طولانی خواهد بود.

تتلو پیش از انتقال به ایران، با کمپین بزرگ سحر قریشی برای افشای مفاسد تتلو و پیگرد قضایی او مواجه بود و این بازیگر زن سینما و تلویزیون، موج خطر قابل توجهی علیه مقصودلو شکل داد.

این بازیگر زن سینما و تلویزیون، در اسفند 1400 در کنار امیر مقصودلو، معروف به امیر تتلو در ترکیه ظاهر شد و با این خواننده نه چندان خوشنام ارتباط برقرار کرد و بحث ازدواج آن ها نیز مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته حیات امیر تتلو در دستان سحر قریشی؟!

رشته حیات امیر تتلو در دستان سحر قریشی؟!