مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 12:202023-11-26ورزشي

تجلیل از مدال آوران یزدی مسابقات آسیایی هانگژو چگونه برگزار شد؟


مراسم تجلیل از مدال آوران یزدی مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو 2022 شامگاه روز گذشته با حضور پرشور جامعه ورزشی استان برگزار شد.

- ایسنا/یزد مراسم تجلیل از مدال آوران یزدی مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو 2022 شامگاه روز گذشته با حضور پرشور جامعه ورزشی استان برگزار شد.

شامگاه روز گذشته (شنبه 4 آذرماه) مراسم تجلیل از مدال آوران مسابقات آسیایی و پارا آسیایی هانگژو 2022 در محل سالن شهید منتظر قائم استانداری یزد با حضور آرش فرهادیان مدیر کل امور مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان، مسئولین ارشد سیاسی و مدیریت شهری استان، پیشکسوتان و جامعه ورزش استان برگزار شد.

این مراسم که قرار بود از ساعت 18 شروع شود، در نهایت با 30 دقیقه تاخیر با اجرای گروه باستانی و ورزش های پهلوانی شروع شد.

هرچند انتخاب سالن برگزاری این مراسم گنجایش جمعیت مدعو را نداشت و تعدادی صندلی برای سایر مدعوین این مراسم به داخل سالن آورده شد، اما حضور اکثریت جامعه ورزشی استان نشان از اهمیت قهرمانان مدال آور در این مسابقات داشت.

تجلیل از ورزشکاران، موفقیت بیشتر آنها را به دنبال دارد آرش فرهادیان مدیر کل امور مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان در این مراسم گفت: تجلیل از برترین های ورزشی باعث ایجاد انگیزه شده و موفقیت های بیشتر ورزشکاران را در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از مدال آوران یزدی مسابقات آسیایی هانگژو چگونه برگزار شد؟

تجلیل از مدال آوران یزدی مسابقات آسیایی هانگژو چگونه برگزار شد؟