مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 19:552023-12-19اقتصادي

تخفیف 50 درصدی شرکت آزمایشگاه فنی خاک به دانش بنیان ها


مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بیان اینکه ما عضو شبکه آزمایشگاهی شرکت های دانش بنیان هستیم، گفت: ما به شرکت های دانش بنیان تخفیف 50 درصدی می دهیم و برای به ثمر رسیدن این طرح ها کمک های فنی خواهیم داشت.

- مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بیان اینکه ما عضو شبکه آزمایشگاهی شرکت های دانش بنیان هستیم، گفت: ما به شرکت های دانش بنیان تخفیف 50 درصدی می دهیم و برای به ثمر رسیدن این طرح ها کمک های فنی خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید کیان پور در نشست خبری هفتمین نمایشگاه حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته، اظهار کرد: 75 درصد فعالیت های آزمایشگاه فنی مهندسی خاک با بخش دولتی و 25 درصد با بخش خصوصی است.

ما با 37 دستگاه اجرایی نظیر وزارت راه، وزارت نیرو، وزارت نفت، وزارت کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همکاری برای ارائه خدمات داریم.

وی ادامه داد: به لحاظ ارائه خدمات فنی مهندسی در بخش کیفی، 680 نوع آزمایش در زمینه های مختلف مصالح ساختمانی، بتن، قیر، آسفالت، فولاد و ارزیابی روسازی و زیرسازی راه ها را انجام می دهیم و با ابزار گسترده 1040 واحد محلی مستقر و غیرمستقر و 200 شعبه در سراسر کشور داریم.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار کرد: بیش از 26 درصد سهم بازار ژئوتکنیک کشور در اختیار آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 50 درصدی شرکت آزمایشگاه فنی خاک به دانش بنیان ها

تخفیف 50 درصدی شرکت آزمایشگاه فنی خاک به دانش بنیان ها