ساختار مستقل اداره وصول مطالبات در بیمه رازیمعاون مالی و اداری شرکت بیمه رازی، گفت: شرکت بیمه رازی در راستای ارائه خدمات نوین، برخط و متفاوت و همچنین ارائه پاسخ مناسب به اعتماد ذی نفعان، - فرشید پورکاویان در گفت وگو با روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، در حاشیه برگزاری آخرین جلسه کمیته وصول مطالبات شرکت گفت: بهترین و کم ریسک ترین شیوه فروش بیمه نامه در سطح جهان، شیوه فروش نقدی است اما در فضای کسب و کار و با توجه به شرایط اقتصادی بازارهای مختلف، نیاز است که شرکت های بیمه روش فروش اعتباری را در دستور کار خود قرار دهند. معاون مالی و اداری شرکت بیمه رازی، ادامه داد: اولویت نخست شرکت بیمه رازی ارائه خدمات به روز و متفاوت در کنار عرضه نقدی محصولات و خدمات بیمه ای است که در بسیاری از موارد در راستای توجه ویژه به رفاه بیمه گذاران، فروش اعتباری و اقساطی ارائه می شود. او یادآور شد: با توجه به ارائه خدمات به روز، متفاوت و به لحظه، جریان نقدینگی در شرکت های بیمه از اهمیت ویژه ای برخوردار می شود، زیرا از طریق جریان نقدینگی، می توان ارائه خدمات و سرمایه گذاری مناسب برای نوآوری و تحول را اجرایی کرد. پورکاویان با اشاره به جایگاه وصول مطالبات، بیان کرد: مدیریت عامل شرکت بیمه رازی با تاکید بر جایگاه وصول مطالبات، ساختار جدیدی برای این مهم در قالب ساختار مستقل در مدیریت مال برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |