مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 22:252023-12-05سياسي

ذوالنوری: اراده تحریم اقتصادی رژیم صهیونیستی هر روز در دنیا بیشتر می شود


امروز اراده ای برای تحریم رژیم صهیونیستی و تحریم مبادلات تجاری و اقتصادی با رژیم صهیونیستی به وجود آمده و هر روز هم بیشتر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نایب رییس مجلس شورای اسلامی در برنامه به افق فلسطین ، گفت: وقتی از اسراییل نام می بریم، دو کلمه صهیونیست و یهود به ذهن می رسد، منتها قرآن از یهود به عنوان قوم برتر یاد می کند که گرفتار خشم خدا شده است، در واقع یهود به عنوان قوم برگزیده انتخاب شد، اما هنگامی که برای جنگ با خدا وارد شد، مورد خشم و غضب قرار گرفت.

وی ادامه داد: پایه صهیونیست در مسیحیت است؛ اعتقاد یهودیان این است که حضرت مسیح رجعت خواهد کرد، مسیحیان را از سراسر دنیا جمع می کند و این قوم را به سمت سر زمین موعود، یعنی فلسطین می برد؛ به عقیده آنان باید یک دولت تشکیل شود، چون تشکیل دولت پیش نیاز رجعت مسیح را محیا می کند، براساس این باور صهیونیسم، مسیحیت یهودیان را از سراسر دنیا جمع می کند، اکنون آن ها با این عقیده در سرزمین فلسطین مستقر شده اند.

نماینده مردم قم در مجلس با تأکید بر اینکه همه یهودیان صهیونیست نیستند و بخشی از مسیحی ها صهیونیست و بخشی دیگر نیستند، گفت: صهیونیست، دولت یهود را مقدمه ظهور مسیح می داند، با این باور یهودیان افراطی برای خودشان کلاه دوختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالنوری: اراده تحریم اقتصادی رژیم صهیونیستی هر روز در دنیا بیشتر می شود

ذوالنوری: اراده تحریم اقتصادی رژیم صهیونیستی هر روز در دنیا بیشتر می شود