مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 13:102023-12-06سياسي

262 داوطلب انتخابات در کردستان تایید صلاحیت شدند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم است، گفت: تاکنون 262 داوطلب نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس، - ایسنا/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم است، گفت: تاکنون 262 داوطلب نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس، در 5 حوزه انتخابیه توسط هیئت های اجرایی تایید شده اند و فرصت اعتراض برای همه 358 نفری که اقدام به ثبت نام قطعی کرده بودند، نیز وجود دارد.

مهدی رمضانی، امروز در نشستی که در حضور نماینده ولی فقیه در کردستان تشکیل شد، ضمن تشریح گزارشی در خصوص فعالیت ستاد انتخابات استان و ستادهای شهرستانی اظهار کرد: برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی یکی از ارکان مهم کشور و یکی از مجاری و مبادی اعمال قدرت مردم و نماد مردم سالاری دینی و تضمین کننده ثبات سیاسی کشور است.

وی خاطرنشان کرد : در طول تاریخ 45 ساله نظام جمهوری اسلامی به صورت میانگین هر سال یک انتخابات برگزار شده است که نشانگر اهمیت توجه به انتخاب و نظرات مردم و چرخش نخبگان در نظام اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در هر مقطعی از تاریخ انقلاب جلو آمده ایم، حجم و کیفیت تهدیدات دشمنان نظام بالاتر رفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

262 داوطلب انتخابات در کردستان تایید صلاحیت شدند

262 داوطلب انتخابات در کردستان تایید صلاحیت شدند