مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 10:202023-12-19اقتصادي

احداث تونل برای اتوبان تهران-کرج منتفی است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با بیان اینکه دو طبقه شدن اتوبان تهران کرج قطعی است، گفت: احداث تونل در این پروژه منتفی است و با تأمین اعتبار و انجام مطالعات پروژه محقق خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی زندی فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، ضمن قدردانی از همکاری اصحاب سانه با این مجموعه، گفت: 202 پروژه با هزار و 676 میلیارد و500 میلیارد تومان قرارداد برای استان البرز منعقد شده است و می توان البرز را یک کارگاه جاده ای قلمداد کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با بیان اینکه این پروژه های راهداری در تمامی نقاط البرز در حال انجام است، اضافه کرد: در دور دوم سفر ریاست جمهوری 40 پروژه راهداری برای استان البرز افتتاح و کلنگ زنی شد.

این پروژه ها با صرف اعتبار هزار و 63 میلیارد تومان در دستورکار قرار گرفت که 28 پروژه افتتاح و 12 مورد دیگر کلنگ زنی شد.

زندی فر در بخش دیگری از ساماندهی مراکز حمل بار خبر داد و افزود: پنج مرکز بار در استان البرز مستقر است و طی نشست های برگزار شده نسبت به مدت زمان سال گذشته 63 درصد ساماندهی صورت گرفت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث تونل برای اتوبان تهران-کرج منتفی است

احداث تونل برای اتوبان تهران-کرج منتفی است