مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 21:002023-11-27اقتصادي

پرداخت 360 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان ایلام


از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 360 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان پرداخت شده است.

- ناصر مرادی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، شامگاه دوشنبه 6 آذرماه در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون  بیش از 360 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان و مددجویان این استان از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

مرادی بیان کرد: این تسهیلات در زمینه خدمات حمایتی، اشتغال، مسکن، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین و خدمات فرهنگی بوده که به بیش از 2 هزار و 700 نفر داده شده است.

وی ادامه داد: بیشترین میزان تسهیلات پرداختی در این مدت در زمینه کارگشایی و خدمات حمایتی به مبلغ 185 میلیارد ریال بوده که به بیش از یک هزار و 500 نفر نیازمند پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: در راستای برنامه توانمندسازی کمیته امداد، حدود 23 درصد از این تسهیلات نیز در زمینه های اشتغال زایی به مبلغ بیش از 80 میلیارد ریال به بیش از 350 متقاضی جویای کار پرداخت شده است.

مرادی تصریح کرد: پرداخت کمک هزینه تعمیرات و تأمین مسکن به حدود 140 نفر، پرداخت کمک هزینه سفر عتبات عالیات و اربعین به بیش از 500 نفر و پرداخت کمک هزینه های تحصیلی به بیش از 230 نفر از جمله دیگر تسهیلات پرداختی به نیازمندان این استان در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 360 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان ایلام

پرداخت 360 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان ایلام