مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 16:052023-12-20اقتصادي

عملکرد قابل قبول بیمه باربری در 9 ماهه گذشته/ آموزش نمایندگان هدف اصلی سال 1403


سرپرست مدیریت بیمه های باربری، کشتی و هواپیما شرکت بیمه رازی گفت: شرکت در زمینه بیمه های حمل و نقل رشد قابل توجهی نسبت به مدت مشابه سال 1401 به ثبت رسانده و با توجه به هدف سال آینده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، هشتاد و یکمین سه شنبه های پاسخگویی با حضور ندا اسدی– سرپرست مدیریت بیمه های باربری، کشتی و هواپیما شرکت بیمه رازی، برگزار شد.

در این قسمت از برنامه برخط سه شنبه های پاسخگویی، اسدی گفت: 9 ماهه ابتدایی سال جاری عملکرد بسیار خوبی در رشته باربری، کشتی و هواپیما به ثبت رسیده است.

بررسی ها نشان از آن دارد که در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشته باربری رشد 180 درصدی، رشته کشتی رشد 22 درصد، رشته هواپیما رشد  102 درصدی و رشته پول رشد 203 درصدی را تجربه کرده است.

او تصریح کرد: بررسی ها حکایت از آن دارد که در مدیریت بیمه های باربری ضریب خسارت کمتر از 12 درصد است که به تفکیک رشته باربری ضریب خسارت 12 درصد، کشتی کمتر از 3 درصد، هواپیما کمتر از 1 درصد و رشته پول ضریب خسارت صفر را دارد.

سرپرست مدیریت بیمه های باربری، کشتی و هواپیما، در رابطه با برنامه ریزی سه ماهه انتهایی سال بیان کرد: در مدت زمان مدنظر فشردگی کار بسیار زیاد است اما برنامه اصلی رشته باربری شرکت بیمه رازی بر آن است تا تسریع در پاسخگویی، مدیریت ریسک بیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد قابل قبول بیمه باربری در 9 ماهه گذشته/ آموزش نمایندگان هدف اصلی سال 1403

عملکرد قابل قبول بیمه باربری در 9 ماهه گذشته/ آموزش نمایندگان هدف اصلی سال 1403