مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 08:462023-12-14اجتماعي

روشنای انوار خوشنامان در بین ساده دلان روستایی نور


خبرگزاری فارس مازندران- قربانعلی مسافر /  یادواره شهدای روستای تورانکلا بخش چمستان شهرستان نور شب گذشته رنگ و بوی دیگری داشت و با وداع یک شهید خوشنام هشت سال دفاع مقدس عجیبن شد.

شهدای خوشنام در دل روستاها هم غوغا کردند و عطر دلدادگی و آزادگی شان در دیار ساده نشینان و ساده دلان روستایی بوییدنی بود.

نوای یاحسین و یا زهرا پیوند محکمی از زمین تا آسمان و عرش خدا مهیا کرد و ناله ها برای فرزندان ایران اسلامی بود که خون و جان شان خاک وطن را لاله گون کرده و هویت و اصالت با ما داد.

پدران آمدند و پدری کردند، مادران مجمع شیرینی و سورساط دامادی برای جوان خوش نشان تدارک دیدند و با مویه و موری شان مادری داشتند.

برادران و خواهران هم آمدند تا فرزند دیار خود را در آغوش بگیرند که در اوج جوانی در سال 1367 با تک دشمنان در منطقه موسیان به خاک و خون غلتید.

چه شب ماندگاری بود در جوار شهید خوشنام؛ گمنامی برای شان واژه ناملموس است زیرا آنها حتی نام آشناتر و خوش نشان تر از ما هستند، البته اگر ما هستیم به این خاطر است که آنها بودند و هستند.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه در این مراسم معنوی و عرفانی، اظهار کرد: شهدا در عرش خداوند آوازه و شهرت دارند زیرا با خدای خود معامله کردند و برای همیشه در زمین و آسمان زنده و ماندگار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنای انوار خوشنامان در بین ساده دلان روستایی نور

روشنای انوار خوشنامان در بین ساده دلان روستایی نور