مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-09سياسي

افتتاح نمایشگاه سوگواره تجسمی «کوچه های بنی هاشم» در سیرجان


نمایشگاه سوگواره تجسمی کوچه های بنی هاشم در مصلای سیرجان گشایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، مرتضی زاهدی مسؤول اجرایی اولین نمایشگاه سوگواره تجسمی کوچه های بنی هاشم در شهرستان سیرجان صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص این نمایشگاه اظهار کرد: 12 کارگروه تخصصی با موضوعات مختلف از جمله فرهنگی، مالی و رسانه در این سوگواره در حال فعالیت هستند.

وی افزود: 8 صحنه محتوایی در این نمایشگاه اجرا می شود که هرکدام به زندگی حضرت زهرا(سلام الله علیها) می پردازند و کوچه بنی هاشم را به صورت کامل برای مردم به تصویر می کشند و حوادث مرتبط با ایام شهادت حضرت ام ابیها(سلام الله علیها) با اجرای هنر فاخر تئاتر نشان داده می شود.

زاهدی تصریح کرد: گروه نمایشی این سوگواره هرشب 20 اجرا برای مخاطبان خواهند داشت، با اینکه این کار از نظر کار میدانی بسیار سخت است اما بازیگران تئاتر به عشق حضرت زهرا(سلام الله علیها) این اقدام را انجام می دهند.

وی گفت: همچنین غرفه های مشاوره خانواده، محصولات فرهنگی، کودکان و واحد رسانه در این نمایشگاه فعالیت دارند و به تولید محتوا و فعالیت رسانه ای می پردازند.

مسؤول اجرایی این نمایشگاه افزود: 150 نفر به عنوان کادر اجرایی در بخش های مختلف نمایشگاه فعالیت می کنند و 50 بازیگر تئاتر استان زیر نظر اساتید نمایشی در این س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه سوگواره تجسمی «کوچه های بنی هاشم» در سیرجان

افتتاح نمایشگاه سوگواره تجسمی «کوچه های بنی هاشم» در سیرجان