مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 18:152023-12-06پزشكي

دومین کنگره بین المللی جراحی سرطان در شیراز، آغاز به کار کرد


دومین کنگره بین المللی جراحی سرطان در شیراز، با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزرای فارس از شیراز، رییس دانشگاه در این آیین ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این کنگره بین المللی گفت: گروه جراحی دانشگاه در 9 رشته یا گرایش، برای آموزش دستیار فلوشیپ و فوق تخصص فعالیت دارد.

سید وحید حسینی افزود: هشت مرکز تحقیقات در گروه جراحی راه اندازی شده و چهار مجله علمی نیز به زبان انگلیسی منتشر شده است.

او ادامه داد: با تلاش دکتر عبدالرسول طالعی و تیم همکار ایشان، بخش جراحی سرطان به جایگاه خود رسیده است، به طوری که علاوه بر علاقه مندان داخلی، از خارج از کشور برای گذراندن دوره فلوشیپ به شیراز مراجعه می کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ابراز امیدواری کرد تا این کنگره پیشرفت علم را به همراه داشته باشد و با همکاری و همراهی دیگر گروه های پزشکی، شاهد درمان بهتر و سریع تر بیماران مبتلا به سرطان و تسریع در دستیابی به اهداف این گروه باشیم.

سید وحید حسینی با اشاره به حضور اساتیدی از نقاط مختلف کشور و برخی از کشورهای دنیا افزود: ماهیت برگزاری این کنگره به نفع مردم و نتیجه بخشی و اثرگذاری این کنگره در درمان بیماری سرطان و پیشگیری از ابتلا به این بیماری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کنگره بین المللی جراحی سرطان در شیراز، آغاز به کار کرد

دومین کنگره بین المللی جراحی سرطان در شیراز، آغاز به کار کرد