مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 23:102023-12-21سياسي

رییس جمهور: تحول در همه اجزای ادارات نمایان شود/ افزایش قطعی تعاملات با اوراسیا


آیت الله رییسی با اشاره به اینکه بهره وری باید به اصل اول اقدامات ما تبدیل شود، گفت: باید در تمامی اجزای ادارات تحول را شاهد باشیم.

- ایسنا/گلستان آیت الله رییسی با اشاره به اینکه بهره وری باید به اصل اول اقدامات ما تبدیل شود، گفت: باید در تمامی اجزای ادارات تحول را شاهد باشیم.

آیت الله سید ابراهیم رییسی شامگاه پنج شنبه در نشست توسعه زنجیره های ارزش و شورای اداری استان گلستان با اشاره به اینکه مدیران باید قبل از محاسبه و نظارت بیرونی خودش بر کیفیت کارش نظارت و محاسبه کند، اظهار کرد: تحول و رونق زمانی اتفاق می افتد که مدیران جهادی، بی وقفه و بدون توجه به تشکر کردن یا نکردن دیگران پای کار باشند.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های ما در دولت افزایش اشتغال و کاهش بیکاری است، افزود: من از همه مدیران استان می خواهم در این حوزه با جدیت و بدون ذره ای تردید وسط میدان باشند.

رییس جمهور با تقدیر از همت استاندار و مدیران استان گلستان به دلیل اجرای دقیق و سریع مصوبات سفر نخست، خاطرنشان کرد: امروز باید ادامه مسیر را با کمک دولت و توجه جدی به بهره وری پیش بروید.

آیت الله رییسی پیگیری رفع موانع تولید و حمایت از بخش خصوصی را یکی دیگر از مطالبات دولت از همه مدیران دانست و گفت: پرهیز از حاشیه و دعواهای سیاسی و اداری و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: تحول در همه اجزای ادارات نمایان شود/ افزایش قطعی تعاملات با اوراسیا

رییس جمهور: تحول در همه اجزای ادارات نمایان شود/ افزایش قطعی تعاملات با اوراسیا