مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 11:102023-11-27فرهنگي

واگذاری سه بنای تاریخی بهبهان به بخش خصوصی


اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان از واگذاری سه بنای تاریخی شهرستان بهبهان به بخش خصوصی در اولین مزایده استانی صندوق احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی کشور خبر داد.

- ایسنا/خوزستان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان از واگذاری سه بنای تاریخی شهرستان بهبهان به بخش خصوصی در اولین مزایده استانی صندوق احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی کشور خبر داد.

بر این اساس و با توجه به هماهنگی به عمل آمده پرونده های احیای سه مجموعه تاریخی از جمله قلعه مدرسه خیرآباد به عنوان موزه مردم شناسی و واحد اقامتی، خانه تاریخی محسنی به عنوان مجموعه اقامتی و پذیرایی و خانه اخوان به عنوان موزه صنایع دستی، مرکز هنرهای تجسمی و واحد پذیرایی و اقامتی به بخش خصوصی واگذار می شوند.

مجموعه گردشگری آب درمانی گراب نیز با همکاری نماینده شهرستان در مجلس و نیز فرمانداری و امور حقوقی و املاک اداره کل میراث فرهنگی خوزستان سنددار شده و آماده واگذاری به بخش خصوصی و سرمایه گذار بخش گردشگری است.

یکی از مهم ترین اهداف برگزاری مزایده های استانی صندوق احیا که برای اولین بار از استان اصفهان آغاز شد تلاش به منظور احیای این مجموعه های تاریخی و حضور فعالان و سرمایه گذاران بومی هر استان در این مجموعه ها است تا از این راه بتوان به تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری سه بنای تاریخی بهبهان به بخش خصوصی

واگذاری سه بنای تاریخی بهبهان به بخش خصوصی