مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 11:402023-12-11اقتصادي

افزایش 38 درصدی مشارکت مردم زنجان در مراکز نیکوکاری


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: میزان کمک ‎های مردمی جمع آوری شده در مراکز 135 میلیارد تومان است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 38 درصد افزایش یافته است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: میزان کمک ‎های مردمی جمع آوری شده در مراکز 135 میلیارد تومان است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 38 درصد افزایش یافته است.

روح الله صالحی با اشاره به فعالیت 182 مرکز نیکوکاری در زنجان، اظهار کرد: راهبرد اصلی کمیته امداد بهره گیری از توان مردم با هدف ارائه خدمات مؤثر، هدفمند و اثربخش برای توانمندسازی جامعه هدف از طریق توان مراکز نیکوکاری است.

وی ایجاد مراکز نیکوکاری را از اقدامات مهم و اثربخش کمیته امداد استان دانست و گفت: این مراکز در مساجد و دستگاه های اجرایی تشکیل می شود.

یکی از مهم ترین نکات در ارتباط با فعالیت این مراکز مدیریت آن توسط مردم است، به طوری که جمع آوری کمک ها و توزیع آن به صورت کامل توسط خود آن ها با رعایت کرامت انسانی انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، صالحی به کارکرد مثبت این مراکز اشاره کرد و افزود: این مراکز با همیاری و همکاری مردم و خیران تلاش می کنند نیازمندان ساکن در همان محل را شناسایی و بخشی از مشکلات آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 38 درصدی مشارکت مردم زنجان در مراکز نیکوکاری

افزایش 38 درصدی مشارکت مردم زنجان در مراکز نیکوکاری