مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 10:402023-11-27بين الملل

جهاد اسلامی: تل آویو در صدد سرپوش نهادن بر شکست های خود است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد که تلاش های دشمن صهیونیستی برای متفرق کردن تجمعاتی که برای استقبال از اسرای آزاد شده فلسطینی ترتیب داده می شود، - جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای تأکید کرد که تلاش دشمن صهیونیستی برای جلوگیری از استقبال مردمی از اسرای فلسطینی، اقدامی در جهت سرپوش نهادن تل آویو بر شکست های خودش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد که تلاش های دشمن صهیونیستی برای متفرق کردن تجمعاتی که برای استقبال از اسرای آزاد شده فلسطینی ترتیب داده می شود، تلاش برای سرپوش گذاشتن بر شکستی است که دامن آن ها را گرفته است.

این بیانیه تصریح کرد که رژیمی که توان نظامی خود را در جهت تلاش برای سرکوب استقبال مردمی اسرای فلسطینی به کار می گیرد، رژیمی شکننده و متزلزل است و به حول و قوه الهی در حال فروپاشی است.

از سوی دیگر داوود شهاب از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی در گفتگو با شبکه خبری الجزیره تصریح کرد که تمدید آتش بس انسانی در نوار غزه به ارزیابی مقاومت فلسطین بستگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی: تل آویو در صدد سرپوش نهادن بر شکست های خود است

جهاد اسلامی: تل آویو در صدد سرپوش نهادن بر شکست های خود است