مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 16:252023-12-09بين الملل

بازجوی یحیی السنوار: او تا آخرین گلوله خواهد جنگید


یک افسر سازمان امنیت داخلی اسراییل (شاباک) که بازجوی یحیی السنوار در دوره اسارت او بود، حقایق قابل توجهی را از او به زبان آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، 64 روز از جنگ در غزه می گذرد، مقامات اسراییلی از ابتدای جنگ تاکنون بارها گفته اند که یکی از اهدافشان ترور یحیی السنوار رهبر حماس در غزه است، حتی نتانیاهو چندی پیش مدعی شد که نظامیان اسراییلی خانه او را محاصره کرده اند.

در این راستا مایکل کوبی افسر سازمان امنیت داخلی اسراییل (شاباک) که روزگاری بازجوی یحیی السنوار در زندان های اسراییل بود، به شبکه سی ان ان گفت که السنوار را بهتر از مادرش می شناسد و می داند که او تسلیم نخواهد شد.

بازجوی اسراییلی در این مصاحبه گفت: وقتی [در آن زمان] از یحیی السنوار پرسیدم که تو الان 29-28 سال سن داری چرا ازدواج نمی کنی؟ نمی خواهی تشکیل خانواده بدهی؟ او جواب داد: حماس همسر و فرزند من است، حماس برای من همه چیز است .

یحیی السنوار در سال 1988 به اتهام قتل دو نظامی اسراییلی و چهار خائن فلسطینی و همچنین تشکیل گروه نظامی علیه اسراییل، به چهار بار حبس ابد محکوم شد، تا اینکه در سال 2011 در جریان تبادل اسرا به همراه هزار فلسطینی دیگر در قبال آزادی گلعاد شالیط از اسارت رهایی یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازجوی یحیی السنوار: او تا آخرین گلوله خواهد جنگید

بازجوی یحیی السنوار: او تا آخرین گلوله خواهد جنگید