مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-10حوادث

دستگیری 25 معتاد و خرده فروش موادمخدر در اسدآباد


فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری تعداد 25 معتاد و خُرده فروش موادمخدر در روز جاری در سطح شهرستان خبرداد.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری تعداد 25 معتاد و خُرده فروش موادمخدر در روز جاری در سطح شهرستان خبرداد.

سرهنگ مصیب شاهملکی در این رابطه اظهار کرد: با عنایت به اینکه جمع آوری معتادان تابلو و مقابله با خرده فروشان و سوداگران مرگ از نخستین اولویت مأموریتی پلیس و یکی از مطالبات جدی مردم بوده بنابراین این طرح صبح امروز با محوریت پلیس مبارزه با موادمخدر و همکاری رده های اجرایی و پلیس های تخصصی در سطح مناطق آلوده به اجرا گذاشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت اجتماعی و فرهنگی فرماندهی انتظامی شهرستان اسدآباد، وی با اشاره به نتیجه اجرای طرح، گفت: علاوه بر کشف مقداری انواع موادمخدر، تعداد شش خرده فروش و 19 معتاد متجاهر و فعال در امر سرقت دستگیر شدند.

شاهملکی با اشاره به معرفی خرده فروشان به مراجع قضایی و معتادان به مراکز ترک اعتیاد، یادآور شد: اجرای طرح در سطح مناطق آلوده شهرستان استمرار داشته و از شهروندان درخواست می شود موارد مشکوک را به فوریت پلیسی 110 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 25 معتاد و خرده فروش موادمخدر در اسدآباد

دستگیری 25 معتاد و خرده فروش موادمخدر در اسدآباد