مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 08:252023-12-20سياسي

تنها کشتارگاه صنعتی خراسان جنوبی زیر ساطور کمبود نقدینگی


یکی از حلقه های مفقوده زنجیره دامی خراسان جنوبی کشتار صنعتی بود که سال 98 با ورود کشتار خوسف به چرخه تولید این حلقه ایجاد شد اما اکنون این واحد تولیدی با چالش اساسی کمبود نقدینگی مواجه است و نمی تواند خواسته های مشتریانش را اجابت کند.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ راهکارهایی به عنوان یک کارشناس در حوزه دام خراسان جنوبی ارائه می دهد که می تواند این خطه را به قطب تولید دام و گوشت بخشی از کشور مبدل کند چرا که قابلیت ها و توانمندی های خراسان جنوبی در این حوزه اگر با همدلی، انسجام و همراهی مسوولان و متولیان امر همراه شود به طور حتم این اتفاق مهم شدنی ست.

راهکارها و پیشنهادهایش هم به ورود دام از کشور همسایه ( افغانستان)، احیا نژاد بومی دام خراسان جنوبی به ویژه بز کرکی که نژادش در حال از بین رفتن است، راه اندازی هاب شتر مرغ و صدور گوشت آن، جلوگیری از صدور دام خراسان جنوبی به دیگر نقاط یا به اصطلاح دیگر انحصاری شدن تولیدات دامی استان و .

برمی گردد.

حال پای صحبت های مهندس علیرضا خیاط، مدیر مجتمع گوشت قهستان یا همان کشتارگاه خوسف که عنوان اولین مجتمع کشتارگاهی صنعتی خراسان جنوبی را با راه اندازی این مجتمع از آن خود کرده است می نشینیم تا هم با انگیزه و هم موانع پیش روی این کارآفرین که عمده آن کمبود نقدینگی برای آن چه به عنوان اهداف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها کشتارگاه صنعتی خراسان جنوبی زیر ساطور کمبود نقدینگی

تنها کشتارگاه صنعتی خراسان جنوبی زیر ساطور کمبود نقدینگی