مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 07:202023-12-09بين الملل

لغو آتش بس از سوی حماس سراسر کذب است


امیرعبداللهیان و آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد در مورد موضوعاتی از قبیل فعال کردن ماده 99 منشور ملل متحد، تحولات فلسطین و نسل کشی در غزه تلفنی گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از وزارت امور خارجه، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه تماس ها و رایزنی های دیپلماتیک، با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد در مورد تحولات فلسطین گفت وگو و تبادل نظر کرد.

امیرعبداللهیان ضمن قدردانی از اقدام آنتونیو گوترش در فعال کردن ماده 99 منشور ملل متحد در مورد تحولات فلسطین و نسل کشی در غزه تاکید کرد: استفاده از ماده 99 منشور ملل متحد، اقدامی شجاعانه از سوی شما برای حفظ صلح و امنیت بین المللی بوده و مورد حمایت افکار عمومی جهان است.

امیرعبداللهیان به اوضاع بغرنج و ناگوار انسانی در جنوب غزه و آوارگی و سرگردانی زنان و کودکان در سرمای زمستان در بیابان های جنوب غزه اشاره کرد و تسریع در ایجاد بازدارندگی در مقابل جنایات رژیم اسراییل و حمایت از شهروندان فلسطینی از جمله گشایش فوری مرز رفح برای ارسال کمک های انسان دوستانه و توقف کوچ اجباری را خواستار شد.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن اشاره به گفت وگوی تلفنی روز جاری خود با رهبران مقاومت فلسطین گفت: تا زمانی که آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی و ادامه جنگ حمایت می کند، نه تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو آتش بس از سوی حماس سراسر کذب است

لغو آتش بس از سوی حماس سراسر کذب است