مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 08:302023-12-02سياسي

روند مناسب سازی و دسترس پذیری معلولان در جامعه ارتقا یابد


مدیرعامل جامعه نابینایان و کم بینایان مازندران گفت: روند مناسب سازی و دسترس پذیری معلولان در جامعه ارتقا یابد؛ چراکه شرط اول حضور و مشارکت معلولان در جامعه انجام درست و سریع مناسب سازی است.

- سیدمهدی مسلمی مدیرعامل جامعه نابینایان و کم بینایان استان مازندران به مناسبت فرارسیدن 12 آذر  روز جهانی معلولان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: از اولین اقدامات حوزه افراد دارای معلولیت در ایران حدود 170 سال می گذرد؛ اکنون پس از این سال ها افراد دارای معلولیت،  چه به واسطه ایجاد فضای بهتر اجتماعی و چه به واسطه تلاش های هوشمندانه این افراد پیشرفت های زیادی داشتند.

وی افزود: انتظار و توقع بیشتری می رود؛ چرا که این جمعیت چند میلیونی، شایستگی بیشتری برای بهره مندی از این امکانات و توجهات را دارند و آنها باید بیش از این در جامعه پذیرش شده و بیش از این در امور جامعه مشارکت کنند.

مدیرعامل جامعه نابینایان و کم بینایان استان مازندران بیان کرد: با وجود همه مشکلاتی که همواره گریبانگیر معلولان بوده است اگر نظری به آمار رو به افزایش تحصیلکردگان، مدیران، متخصصان، هنرمندان و کارآفرینان دارای معلولیت نگاه شود، جدّیت آنها در رسیدن به جایگاه حقیقی در جامعه و نقش مؤثرشان را در توسعه میهن اسلامی دیده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند مناسب سازی و دسترس پذیری معلولان در جامعه ارتقا یابد

روند مناسب سازی و دسترس پذیری معلولان در جامعه ارتقا یابد