مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 17:002023-12-03سياسي

تشکیل وزارت بازرگانی فعلا منتفی شد/ نمایندگان مجلس تصمیم گرفتند


امروز نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز، درخواست عده ای از نمایندگان برای مسکوت ماندن گزارش کمیسیون اجتماعی پیرامون لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نمایندگان مجلس با درخواست عده ای از نمایندگان برای مسکوت ماندن گزارش کمیسیون اجتماعی پیرامون لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کردند.

به نوشته خبرآنلاین؛ نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز، درخواست عده ای از نمایندگان برای مسکوت ماندن گزارش کمیسیون اجتماعی پیرامون لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی را بررسی کردند.

نمایندگان در نهایت با درخواست مسکوت ماندن این لایحه به مدت شش ماه موافقت کردند.

بنا به این گزارش، کلیات لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی اواخر تیرماه تصویب و در جریان بررسی جزییات به دلیل نامشخص بودن وظایف این وزارتخانه از سوی رییس مجلس به کمیسیون اجتماعی ارسال شد.

15 مرداد ماه جلسه ای برای رفع ابهام این لایحه در کمیسیون اجتماعی برگزار شد و عباس علی آبادی، وزیر صمت حضور یافت و در آنجا مخالفتش را با تشکیل وزارت بازرگانی اعلام کرد.

ابهامات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در همان جلسه در کمیسیون اجتماعی رفع شد، اما پس از آن در دستور کار صحن علنی مجلس قرار نگرفت و با آغاز بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه از سوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل وزارت بازرگانی فعلا منتفی شد/ نمایندگان مجلس تصمیم گرفتند

تشکیل وزارت بازرگانی فعلا منتفی شد/ نمایندگان مجلس تصمیم گرفتند