مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 13:202023-11-24ورزشي

لزوم حمایت از خرید کالای ایرانی


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر استفاده و حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد و گفت: مردم باید نسبت به کالای ایرانی تعصب داشته و از خرید کالاهای خارجی پرهیز شود.

- حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، سوم آذر در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه که در مصلی امام خمینی شهر برپا شد، با اشاره به تحریم و ترور دانشمندان هسته ای افزود: دشمن هرگز خواهان پیشرفت ایران نیست اما به کوری چشم دشمنان، ایران روز به روز به سمت قله های پیشرفت در حال حرکت است.

هرقدر دشمن، ما را تحریم کند باز هم قویتر می شویم.

وی بر اهمیت توجه به ورزش در جامعه تاکید کرد: خداوند از انسان کاهل، سست و تنبل بیزار است لذا برهمگان لازم است ساعاتی از روز را به ورزش و سلامتی اختصاص دهد.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: ورزش کشور در رشته های مختلف باید قوی ظاهر شود و بسترهای این حضور قوی تیم های ورزشی در سطوح بین المللی را مسئولان فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: با توجه به سرآمد بودن حضرت زهرا(س)، بانوان جامعه اسلامی نیز این بانو را الگوی خود در زندگی قرار دهند.

وی با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام راحل افزود: تاثیرات و ثمرات این تشکل در کشور در بخشهای مختلف مشهود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت از خرید کالای ایرانی

لزوم حمایت از خرید کالای ایرانی