مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 21:502023-12-01اجتماعي

انجام 89 درصد از سرقت ها در ایلام توسط معتادان متجاهر


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام گفت: 89 درصد از سرقت ها در استان ایلام توسط معتادان متجاهر انجام می شود که آمار بسیار بالایی است.

- اسماعیل قمری معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام، شامگاه جمعه 10 آذرماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: 89 درصد از سرقت ها در استان توسط معتادین متجاهر انجام می شود که این آمار بسیار بالاست و ضرورت احداث مرکز ماده 16 در خصوص معتادین متجاهر را دوچندان کرده است.

  وی افزود: این موضوع به دلیل دارا بودن اهمیت بالا، به سازمان بازرسی برده شد و هم اکنون در تلاش هستیم تا پایان سال یک مرکز را افتتاح کنیم که معتادین پارک های ایلام را جمع کرده تا آمار سرقت پایین بیاید و در بحث پایین آمدن مواد مخدر تاثیر گذار خواهد بود.

  معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام در خصوص آگاه سازی مردم عنوان کرد: برای رفع این مشکلات باید کار های فرهنگی انجام بگیرد، اما کار های فرهنگی یک نوع پیشگیری اجتماعی دراز مدت است و علاج این موضوعات آگاه سازی مردم است.

  وی اضافه کرد: همشهریان عزیز می توانند هرگونه فساد در بخش خصوصی و دولتی را  از طریق سامانه سجام گزارش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، از شهریورماه سال جاری تاکنون بالغ بر 40 گزارش مردمی ثبت و به دادستانی و بازرسی ارجاع داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 89 درصد از سرقت ها در ایلام توسط معتادان متجاهر

انجام 89 درصد از سرقت ها در ایلام توسط معتادان متجاهر