مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 13:102023-11-30سياسي

پوستر بزرگترین رویداد خوراک کشور در رشت رونمایی شد


با حضور جمعی از اعضای شورا و شهردار رشت و جمعی از مدیران استانی از پوستر بزرگترین رویداد خوراک کشور که ششم و هفتم دی ماه همزمان با هفته رشت در این شهر برگزار می شود رو نمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین کارگرنیا رییس شورای اسلامی شهر رشت پیش از ظهر امروز در نشست رونمایی از پوستر بزرگترین رویداد خوراک کشور و تجلیل از فعالین صنعت گردشگری در ساختمان شهرداری رشت واقع در میدان گیل با تسلیت فرارسیدن ایام دهه اول فاطمیه (س) اظهار کرد: از برگزار کنندگان جلسه امروز از جمله روابط عمومی و اموربین الملل شورا و شهرداری رشت و دیگر مدعوین تقدیر و تشکر می کنم.

  محمد حسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه برند رشت شهر خلاق خوراک یونسکو با تلاش مجموعه ای از مدیران شهرداری و علاقمندان به رشت و اعضای شورای چهارم به ثمر رسید افزود: پیشنهاد می کنم در یکی از روزهای مربوط به هفته رشت در سال جدید در راستای ارج نهادن به زحمات تمامی دست اندرکاران که در ثبت برند رشت شهر خلاق خوراک یونسکو در آن سال ها تلاش کردند مراسمی در خور برگزار شود.

  وی با تاکید به اینکه در اجرای برنامه های هفته رشت از مشارکت آحاد مردم بالاخص افرادی که در این حوزه فعالیت دارند استفاده شود تصریح کرد: باید عایدات این عنوان در سفره های مردم نمایان شود و متاسفانه ظرفیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر بزرگترین رویداد خوراک کشور در رشت رونمایی شد

پوستر بزرگترین رویداد خوراک کشور در رشت رونمایی شد