مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-06سياسي

نماینده مجلس: نخبگان برای کاهش هزینه های تولید به صنعت کمک کنند


نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: نخبگان و شرکت های دانش بنیان باید از حوزه نظری به حوزه عملی پای بگذارند و صنعت کشور را برای کاهش هزینه های تولید کمک کنند.

- حسینعلی حاج دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: بسترهای قانونی برای پیشرفت نخبگان و شرکت های دانش بنیان فراهم است و نخبگان ما و شرکت های دانش بنیان باید از حوزه چاپ و انتشار مقالات و در کل کارهای نظری به حوزه علمی ورود پیدا کنند و حل مشکلات کشور در حوزه های مختلف را در این مسیر در دستور کار خود قرار دهند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس اظهار داشت: یکی از کارهای مهمی که شرکت های دانش بنیان و نخبگان ما می توانند انجام دهند کاهش هزینه های تولید است.

نخبگان ما می توانند با کمک به حوزه صنعت و پایین آوردن هزینه های تولید گام مؤثری در این حوزه بردارند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: ما به خاطر اعمال تحریم ها از سوی دشمن مواد اولیه وارداتی را با قیمت بالایی تهیه می کنیم و شرکت های دانش بنیان ما می توانند با تولید همین مواد اولیه در داخل هزینه های بخش صنعت کاهش دهند.

وی افزود: کمک به بخش صنعت ساختمانی و یا صنعت خودرو با هدف افزایش کیفیت و بهره وری و کاهش هزینه ها از اقدامات مهمی است که تولیدکنندگان ما می توانند آن را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: نخبگان برای کاهش هزینه های تولید به صنعت کمک کنند

نماینده مجلس: نخبگان برای کاهش هزینه های تولید به صنعت کمک کنند