مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 21:402023-12-13حوادث

دستگیری عامل اصلی سرقت از یک زرگری در آذرشهر


معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری عامل اصلی سرقت از یک زرگری در بخش گوگان شهرستان آذرشهر خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری عامل اصلی سرقت از یک زرگری در بخش گوگان شهرستان آذرشهر خبر داد.

سرهنگ هاشم شعفی در تشریح جزییات این خبر گفت: شب گذشته، 21آذرماه، یک طلافروشی در بخش گوگان شهرستان آذرشهر که تا دیر وقت مشغول فعالیت بوده متاسفانه سه سارق با استفاده از خلوتی محل وارد مغازه طلافروشی شده و مقداری طلا سرقت کرده و با یک خودرو از محل متواری می شوند.

وی افزود: به محض دریافت خبر و حسب دستور اکیپی از کارآگاهان مجرب جهت بررسی موضوع تشکیل شد و در کمترین زمان در محل حادثه حضوریافته و تحقیقات خود را برای شناسایی سارقان آغاز می کنند.

سرهنگ شعفی تصریح کرد: ماموران با حضور به موقع و بررسی های علمی فنی پلیسی عامل اصلی سرقت را شناسایی و در کمتر از شش ساعت در یکی از شهرستان های استان دستگیر و از وی مقادیری از طلاهای سرقتی و خودرو استفاده شده در ارتکاب سرقت را کشف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی با بیان اینکه تلاش پلیس برای دستگیری دو همدست سارق به صورت ویژه ادامه دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد، خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل اصلی سرقت از یک زرگری در آذرشهر

دستگیری عامل اصلی سرقت از یک زرگری در آذرشهر