در «بچه زرنگ» به سود اقتصادی رسیدیم/ فیلمنامه ابتدایی با آنچه که تولید شد، تفاوت ماهوی داردبه گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در صدر اخبار گیشه سینما خبر پرمخاطب ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران همه را به وجد می آورد. «بچه زرنگ» کاری از استودیو «هنرپویا» طی 2 ماه اکران با یک میلیون و 309 هزار نفر تماشاگر و 43 میلیارد و 646 هزار تومان فروش این . - در بچه زرنگ به سود اقتصادی رسیدیم/ فیلمنامه ابتدایی با آنچه که تولید شد، تفاوت ماهوی دارد عوامل تولید فیلم پویانمایی بچه زرنگ در گفتگو با هنرآنلاین از گیشه این فیلم، شخصیت پردازی آن، المان ها، تبلیغات و چرایی انصراف محمدیان از سیر تولید صحبت کردند. به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در صدر اخبار گیشه سینما خبر پرمخاطب ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران همه را به وجد می آورد. بچه زرنگ کاری از استودیو هنرپویا طی 2 ماه اکران با یک میلیون و 309 هزار نفر تماشاگر و 43 میلیارد و 646 هزار تومان فروش این روزها توانست عنوان پرفروش ترین و پرمخاطب ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران را کسب کند. این آمار در بحبوحه ی بازار نه چندان خوب دیگر فیلم های سینما مخاطب را کنجکاو می کند تا بداند در انیمشین بچه زرنگ چه گذشته که توانسته چنین عدد و ارقامی را در تاریخ ثبت کند. هنرآنلاین از حامد جعفری تهیه کننده، بهنود نکویی کارگردان و علی رمضان نویسنده این انیمیشن پرمخاطب دعوت کرد تا از این انیمیش برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |