مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 22:552023-12-20سياسي

نهضت ملی مسکن آبروی نظام جمهوری اسلامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زهره ای قائم مقام وزیر و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان کرمان با اعلام اینکه 70 درصد مصوبات دولت به راه و شهرسازی و زیر مجموعه های آن مرتبط .

- قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گقت: نهضت ملی مسکن آبروی نظام جمهوری اسلامی است که این وظیفه توسط وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زهره ای قائم مقام وزیر و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان کرمان با اعلام اینکه 70 درصد مصوبات دولت به راه و شهرسازی و زیر مجموعه های آن مرتبط است و مردم از ما انتظار بیشتری دارند، گفت: این وظیفه ما را سنگین تر کرده است و برای ساماندهی امور مسکن مردم باید تمام تلاش خود را به کار گیریم.

وی افزود: نهضت ملی مسکن آبروی نظام جمهوری اسلامی است که این وظیفه توسط وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است و خدا را شکر درسفر های استانی رییس جمهور همواره طرح های افتتاح مسکن را داشته ایم.

او گفت: ما در حال اصلاح ساختار در وزارت راه و شهرسازی هستیم و اگر انتقادت و پیشنهادات هست از نظر دوستان در سراسر کشور استفاده می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت ملی مسکن آبروی نظام جمهوری اسلامی است

نهضت ملی مسکن آبروی نظام جمهوری اسلامی است