مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 11:252023-11-22ورزشي

فعالیت تیراندازی با کمان خوزستان در زمین دو و میدانی جانبازان!


رییس هیات تیراندازی با کمان با اشاره به نبود مکان اختصاصی برای این رشته، گفت: در حال حاضر در زمین دو و میدانی جانبازان و توان یابان در ورزشگاه تختی اهواز فعالیت می کنیم.

- فعالیت تیراندازی با کمان خوزستان در زمین دو و میدانی جانبازان! ایسنا/خوزستان رییس هیات تیراندازی با کمان با اشاره به نبود مکان اختصاصی برای این رشته، گفت: در حال حاضر در زمین دو و میدانی جانبازان و توان یابان در ورزشگاه تختی اهواز فعالیت می کنیم.

سپیدار بختیاری در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت رشته تیراندازی با کمان در خوزستان که صاحب یک ورزشکار پارالمپیکی صاحب نام نیز است، اظهارکرد: در چند ماهی که به عنوان رییس هیات تیراندازی با کمان خوزستان عهده دار مسئولیت شده ام، تلاشم بر این بوده است که بتوانیم زیرساخت این رشته را فراهم کنیم زیرا پیش از این زیرساختی فراهم نبوده است.

در همین راستا به دنبال این هستیم که یک زمین اختصاصی برای تیراندازی با کمان خوزستان در نظر بگیریم که در این زمینه با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به توافقاتی دست پیدا کرده ایم تا در ادامه با داشتن یک سایت اختصاصی فعالیت راحت تری در این رشته برای ورزشکاران استان فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت تیراندازی با کمان خوزستان در زمین دو و میدانی جانبازان!

فعالیت تیراندازی با کمان خوزستان در زمین دو و میدانی جانبازان!