مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-09اقتصادي

تشکیل تعاونی های مسکن در مناطق کم برخوردار


مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران بر لزوم تشکیل تعاونی های مسکن در محلات و مناطق کم برخوردار تاکید کرد و گفت: باید برنامه ریزی برای ساکنان مناطق کم برخوردار که با مشکل مسکن و اشتغال دسته و پنجه نرم می کنند، - مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران بر لزوم تشکیل تعاونی های مسکن در محلات و مناطق کم برخوردار تاکید کرد و گفت: باید برنامه ریزی برای ساکنان مناطق کم برخوردار که با مشکل مسکن و اشتغال دسته و پنجه نرم می کنند، ساخت مسکن کارگری با تمام ظرفیت دنبال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح توانمندسازی محلات کم برخوردار 2020 با هدف بهبود و سامان دهی وضعیت محلات محروم و کمتر برخوردار از چندی قبل در دستور کار قرار گرفت.

در راستای اجرای طرح توانمندسازی و تحول محلات کم برخوردار 2020، محله کم برخوردار با جمعیت 20 میلیون نفر در کل کشور شناسایی شده تا با استفاده از ظرفیت های بومی و محلی متناسب با هر محله در جهت ایجاد اشتغال و تامین مسکن اقشار ضعیف و محروم اقدامات لازم صورت گیرد.

محلات کم برخوردار و حاشیه نشین یکی از معضلات کلان شهرهای کشور به شمار می روند که جمعیت گسترده ای در آنها سکونت دارند و خدمات بهداشتی درمانی، آموزشی، مهارت آموزی، فرهنگی و عمرانی از جمله خدمات قابل ارائه در این محلات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل تعاونی های مسکن در مناطق کم برخوردار

تشکیل تعاونی های مسکن در مناطق کم برخوردار