مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 20:502023-12-03اجتماعي

اجرای طرح قاضی مدرسه در مدارس متوسطه مهرستان


طرح قاضی مدرسه در مدارس متوسطه شهرستان مهرستان اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، فارس، طرح قاضی مدرسه در مدارس متوسطه شهرستان مهرستان برگزار شد.

هادی نجاری رییس حوزه قضایی شهرستان مهرستان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: آگاه سازی دانش آموزان از خطرهای بزهکاری اجتماعی و آموزش حقوقی با توجه به مقتضیات سنی و حساسیت های دوران بلوغ و بحران هویت در این برهه سنی و خطراتی همچون آشنایی با افراد نااهل بسیار مهم و نکته ظریف و مهمی است که در این آموزش ها باید مد نظر قرار گیرد.

وی اضافه کرد: هوشیاری و هدایت افراد در این سنین نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد، جرائم اینترنتی و آسیب های ویژه مجازی دارد و در کنار آن، آگاه سازی والدین و معلمان بسیار اثرگذار است.

میردوست خاشی مدیر آموزش و پرورش مهرستان نیز گفت: مدرسه به عنوان پرجمعیت ترین ایستگاه تعلیم و تربیت نقش به سزایی در پیشگیری از وقوع جرم بر عهده دارد از همین رو آموزش و اطلاع رسانی باید در سنین پاییین انجام شود تا این آموزه ها در فرد نهادینه شود.

خاشی بیان کرد: با حضور رییس حوزه قضایی شهرستان مهرستان و سایر کارشناسان حقوقی در مدارس، دانش آموزان با مسائل حقوقی، مفاهیم جرم و راهکارهای پیشگیری از آن آشنا شده و اطلاعات مفیدی به دانش آموزان ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح قاضی مدرسه در مدارس متوسطه مهرستان

اجرای طرح قاضی مدرسه در مدارس متوسطه مهرستان